İçeride ve Dışarıda Aynı Süre

Yer: Narita – Tarih: 12 Mayıs 2012

Selam herkese,

Uzun zamandır sizlere seslenmedim. Şu sıralar çok meşgulüm de ondan. Söylemem gereken o kadar şey birikti ki, hangisinden başlamak gerek, karar veremiyorum.

Sindire sindire gidelim… Ne acelemiz var!

Birincisi dışarıda geçirdiğim toplam zaman, içeride geçirdiğim zamanı geçti! Yani artık dışarıda epey tecrübeli sayılırım. Hemen hemen kendi ayaklarım üzerinde duruyorum. Biraz koca popomu kaldırabilsem, oradan oraya emeklemek de işten değil. Sanırım bu hızda ilerlemeye devam edersem, yazın koşturuyor olacağım, yaşasın! İşte o zaman korkun benden, kaçarı yok, hepiniz benim gitmek istediğim yerlere geleceksiniz. Erkenden uyarımı yapayım.

Bu kadar gelişmeyi nasıl başardım? İşin sırrı ne? Cevabı çok basit! Son bir aydır okula gitmedim. Kaytardım mı? Hayır. Tam tersine canım babaannem ile beraber bir aylık yoğunlaştırılmış dil bilgisi, müzik, beden eğitimi ve gülmece programındaydım. Her gün saatler boyu babaannemle oyun, keyif, laklak, şarkı, uyku, atta! Kesinlikle okuldan daha keyifli bir 1 ay. Göz açıp kapayana dek geçti, gitti… Ama çok, çok güzeldi. İyi ki geldin babaanne!

Bugün bu seferlik son günümüzdü. Ben çok eğlendim, çok da alıştım sana, evde zaman geçirmeye… Bir sonrakine yaza görüşelim tamam mı bi’tanesi!

O zamana kadar yürümeye başlamış olurum sanırım, onun için yeni hedefler koyalım yaza… Mesela beraber yüzmeye çalışırız belki, olmaz mı?

O zamana kadar çok çok öpüyorum. Kocaman, kocaman..!

Leave a Reply

