Hadi Ben Kreşe Gidiyorum

Yer: Tokyo, Tarih: 2 Mart 2012

Bugünlerde hayatımdaki değişimlere ben bile ayak uyduramaz oldum. Sıradaki büyük gelişme kreş! Bugünden itibaren, annemle babamın işe gittiği saatlerde kreşe gideceğim. Kreş aramakla geçen yaklaşık 2 ay sonrasında süper tatlı bir kreş bulduk. Adı PoPoLa… İnsanın aklına kazınan acayip de bir şarkısı var, babam sıyırdı misal bozuk plak gibi çevir çevir aynı tıngırtı. Resmen gına geldi! Hayır sözlerini anlayıp, doğru dürüst söylese neyse. Popora, popora gerisi yok. Minik Kurbağa’dan sonra ikinci işkence bana… Neyse yakında ben sözlerini öğretirim artık.

Kreşim evle aynı binada bir kere. Evden çıkar çıkmaz karşımızda. Öğretmenlerim de çok şekerler. Kendi yaşıtlarım henüz yok ama. Hep benden büyük abiler, ablalar var. Şimdilik bir tek öğretmenlerimle zaman geçirebiliyorum. Ama keyifli geçtiğini söyleyebilirim ilk günlerin… Yaşıtım arkadaşlarım da geldikçe daha da eğlenceli olacağı kesin. Beklemedeyiz!

One response to “Hadi Ben Kreşe Gidiyorum

  1. Eğitim hayatında başarılar, eğlenceler Derin🙂
    Umarım orada çok mutlu günler geçirirsin, yaşıtların da geldiğinde en eğlenceli saatlerini orada geçirirsin.

Leave a Reply

