Noel Baba mı? Kim, Kim?

Yer: Tokyo – Tarih: 24 Aralık 2011

Selam millet!

Çoktan 4 ay oldu bile ortalıkta dolanmaya başlayalı. Artık etrafa daha duyarlıyım. Neler oluyor, neler bitiyor; kim geliyor, kim gidiyor daha dikkatliyim! Mesela, annem artık çalışmaya başladı. Artık gün içinde sürekli beraber olamıyoruz. Bazı günler sabah süt için uyandığımda etrafta oluyor sonra uyuyakalıyorum, uyandığımda yerinde yeller esiyor… Ancak akşama görüşebiliyoruz. Babam daha beter! Etrafta mı değil mi takip edemiyorum. Hatta geçenlerde epey bir süre gelmedi beni görmeye… Çok kızdım, unuttu numarası yapıp, çok feci intikam aldım! Bundan sonra tıpış tıpış gelir…

Gelenler gidenler demişken, etrafta herkes tutturmuş Noel Baba diye birinin adını, bacadan gelecek miymiş, neymiş… Doğru dürüst bir adam olsa kapıdan girer, bacada ne işi var… Mesela bizim evde baca-şömine yok, nerden girecek hem? Ne uydurukçular var ya…!

Leave a Reply

