Hasta Etmeyin Beni…

Yer: Hamamatsu – Tarih: 26 Ocak 2012

Ve huzurlarınızdayım, salya sümük, aksır tıksır!

Evet evet, hasta ettiler beni! Şu kadar zaman hasta olmayan ben, bu kreş arama, ev bakma sevdasına hasta oldum… Ama belliydi! Bir anne-baba bir kreşe, bir eve haftalar boyu nasıl karar veremez, nasıl bulamaz, nasıl beğenemez! Hasta ettiniz beni işte! Neyse ki, önemli bir şeyim yok. Babama çekmişim fırt fırt burnum akıyor, kıs kıs tıksırıyorum. Ama anneannem müthiş lezzetli bir sıvıyla geldi dün! Öksürük şurubuymuş… Bana kalırsa yaşam iksiri! Bu ne lezzettir. Bıraksalar şurupçu olur, kafayı bulurum!

Leave a Reply

