Arayan Derviş…

Yer: Tokyo – Tarih: Aralık 2011 – Ocak 2012 arası bir dönem (bir kaç haftasonu üst üste)

Millet yine ben, merhaba…

Son görüşmemizde Tokyo’daydım, yine Tokyo’dayım. Hatta bu sıralar soğuk falan umursamadan hemen her hafta sonu Tokyo’dayım. Ailecek kreş diye bir şey arıyoruz bana… Ya anlamıyorum, neymiş bu kreş sevdası? Nedense her hafta sonu bir başka okula bakıp, sonra da o okula yakın yerlerde yeni ev arıyoruz!? Neden okula gitmem gerektiğini çözemedim. Kreş denilen şey okul mu yoksa? Yoksa daha başka bir şey mi?

Daha yeni ev gördük. Bahçeli, aydınlık, 2 katlı şirin bir yer… Yaşasak ya orda! Yok, olmazmış! Neymiş kreşte bana yer yokmuş! Ya kocaman yerde bit kadar bana yer nasıl olmaz! Bir de anlamadığım neden ev baktığımız! 3 – 4 ayrı kreşi gördük, buralara yakın evleri de, hatta daha öncesini de hesaba katalım kreşlerle ilişkisi olmayan yerleri de gezdik bol bol. E seçin işte birini… Ne kararsız anne-babasınız yahu, siz seçemiyorsanız ben seçiyorum!

Kyodo’daki 3LDK evin alt katındaki kreş güzel. Hem ev de kreşe yakın olur böylelikle! Amma naz yaptınız, hadi bakayım, biraz benden örnek alın, hızlı karar verin!

 

Leave a Reply

