İki Ay ve Biraz Fazlası

Tarih: 13 Ekim 2011, Yer: Hamamatsu

Sevgili dış dünya, artık bu düzenin dişlilerine kapıldım sanırım. Güne hemen hemen her gün 6 buçuk, 7 gibi başlıyorum. Nasıl bir karın acıkması anlatamam o saatlerde… Anlamıyorum, güne erken başlıyorum, öğreneyim, gezeyim, kendimi geliştireyim diye. Sabah kahvaltımda mükemmel sütümü içiyorum, hop aradan 1 saat geçmeden içim geçmiş, kenarda uykuya dalmış buluyorum kendimi… Sonra bir uyanıyorum saat 10! Hatta bazen 11!

Sonra tam gezeriz, yeni yerlere gideriz bugün derken, karnım yeniden acıkmış oluyor. Yine mükemmel bir süt ziyafeti çekip, üstüne doğalgaz salınımı yapınca o nasıl bir keyif anlatamam! Kendimi gğlmekten alamıyorum… Sanırım bu ağzımın kulaklarıma varması herkesin hoşuna gidiyor ki, annem, babam ve tüm sülale her gülücükte kendinden geçiyor… Galiba iyi bir şey keşfettim!

Yalnız itiraf etmeliyim ki kefiyli dakikalar çok hızlı geçiyor. Ev içinde, bahçede, günlük koşuşturma içinde öğle yemeği üstüne bir ağırlık çöküyor ki, gözlerimi açamıyorum! Hatta göz açıp kapayıncaya kadar hava neredeyse kararmış oluyor… O arada ne olup bittiği konusunda en ufak bir fikrim yok. Aynı durum gece uykusu için de geçerli. 12 gibi bir kapanıyor gözlerim, açtığımda sabah olmuş oluyor. Arada çok şey kaçırıyor muyum acaba, içime kurt düştü bak şimdi…!

Göz açıp kapayana kadar geçen sırada neler oluyor dış dünyada? Biri bana anlatsın, çatlarım merakımdan!

Leave a Reply

