Tokyo’ya Geldim, En Nihayet!

 

Tarih: 30 Eylül 2011, Yer: Tokyo

Tokyo’daki evimize 30 Eylül 2011’de ilk kez geldim! Burası çok şirin, küçük ve mis gibi kokan bir yer… Her yerde annemin yaptığı Lush ürünleri serpili… Burayı çok sevdim, aynı benim gibi küçücük!

Ya benim aklım çok karıştı aslında. Önce Hamamatsu’da kaldım 40 gün kadar, sonra Kosaka’da 1 hafta, şimdi de Tokyo. Babaannem bir tane de Ankara’da var dedi… Benim evim neresi anlayamadım… Her yerde yatağım, her yerde oyuncağım var… Ben bunları biraz düşüneyim en iyisi…

Tarih: 30 Eylül 2011, Yer: Tokyo
Tokyo’daki evimize 30 Eylül 2011’de ilk kez geldim! Burası çok şirin, küçük ve mis gibi kokan bir yer…
Her yerde annemin yaptığı Lush ürünleri serpili… Burayı çok sevdim, aynı benim gibi küçücük!
Ya benim aklım çok karıştı aslında. Önce Hamamatsu’da kaldım 40 gün kadar, sonra Kosaka’da 1 hafta,
şimdi de Tokyo. Babaannem bir tane de Ankara’da var dedi…
Benim evim neresi anlayamadım… Her yerde yatağım, her yerde oyuncağım var… Ben bunları biraz düşüneyim en iyisi…

Leave a comment