Babamın Annesi = Babaanne

Tarih: 18 Eylül 2011, Yer: Hamamatsu

Bugün hep sesini duyduğum ama daha önce dokunamadığım yepyeni bir insan girdi hayatıma….

Şimdiye kadar etrafımda 7/24 olanlar annem, anneannem de dedem ile ara ara babam, Aççan ve Eriçan Teyze idi. Hepsi sevgi ve ilgiyle beni 1 kocaman ay boyunca şımarttılar, çok teşekkür ediyoruummm…

Ama bugün babamın annesi, yani babaannemle buluştum… Beni görmek için 10000 km öteden kalkmış gelmiş… Meraka, hevese, ilgiye bakar mısınız? Çok mutluyum!

Babamın Michelin Baby halinin üstünden 32 yıl geçtiğine göre, büyük ihtimalle hatırlamıyordur babamın şebekliklerini, şirinliklerini… Ben de bu durumdan istifade edip, bütün şaklabanlıklarımla kendisine en tatlı bebişin ben olduğumu göstereceğim! Bu kadar yol gelmiş, bu ilgiyi yanıtsız bırakmamak lazım… Dimi ama😉

Leave a Reply

