Tam 10 Gün Oldu!

Tarih: 23 Ağustos 2011, Yer: Hamamatsu

Değerli hayranlarım,

Bugün sevgili annem ve babamla buluşmamızın 10. gün dönümü… 10 günlük şu uzuuuun ömrümde neler neler yaşandı…

  • Doğup, anneme ve babama kavuştum! Bundan büyük bir olay ne olabilir ki?😀
  • Şuncacık yaşıma bakmadılar, hastane denilen o soğuk yerde beni 5 koca gün hapsettiler. Yetmedi ayağımda delik açıp, kırmızı birşeyler aldılar, canım çok yandı… Bu yetmemiş olmalı ki, annemi de tuttular… O da yetmedi babamın günün her saati gelmesine engel olacak ziyaret saatleri icat ettiler… Davacıyım! Büyüyünce avukat olmaya karar verdim… Sürüö sürüm süründürüciim hastanedekileri!!!
  • Günde 10 posta süt içip, 15 posta zift ve hardal üretmekten gına geldi… İlk zamanlarda zift üretiyordum, neyseki 3 gün sonunda hardal üretmeyi buldum, hedefim ilerleyen günlerde kıvamında Türk kahvesi üretmek… Sanırım şu ana kadar bulduğum bu iki renkle en fazla boyacı – sıvacı olurum… Ama niyetliyim, renk sepetini geliştirip büyüyünce iç mimar ya da ne bileyim moda tasarımcısı falan olmaya karar verdim!
  • Banyoya girdim! Ya aslında banyoya sokuldum… Tamamen kendi istemim dışında gelişti her şey… Ben daha banyonun ne olduğunu bilmeden, önce sıcacık kıyafetlerimi çıkardılar, sonra da suyun içine daldıra daldra! Vızıklamaktan gerisini hatırlamıyorum… İlk seferden aklıma kalanlar annemin sürekli fotoğrafımı çekmiş olması. İyi ki ertesi günlerde haber vererek soktular da o gerginliği attım üzerimden… Hatta keyifli bile gelmeye başladı bu sudaki oyuncaklarla oynaşmak.😉 Oyuncaklardan keyıf aldım, büyüyünce oyuncak tasarımcısı falan olmaya karar verdim!
  • Arabaya bindim! Evet o dışarıda vızır vızır geçen nesnelerin içine girdim! Hastaneden sonra biraz ferahlarım derken, o küçücük Suzuki’de daral geldi… Bundan sonra menejerime MacLaren istediğimi haber vermem gerekli… Ama şu tuhaf araçta inanır mısın, insan öyle güzel uyuyor ki, değme yataklar yanına yaklaşamaz… Kararım kesin büyüyünce araba ya da ne bileyim uyku yeri tasarımcısı falan olmaya karar verdim!
  • Sayısız insana resital verdim! Kimler, nereden haber aldılar, biletleri var mıydı, imza istiyorlar mı, o fotoğraflarımı çekenşer eş mi, dost mu, akraba mı, anlayamadan ipin ucu kaçtı… Neyseki, zamanında listelemişim, şimdi sokakta görsem adlarını hatırlamak bir yana, yüzlerini bile hatırlamam… O yüzden bu habersiz ve kısa ziyaretleri, haberli ve uzun şekilde yenilemeleri şart… Bak bunu saymıyorum! Hem büyüyünce misafir ağırlamaları için not tutucu falan olmaya karar verdim!
  •  Babaannemi gördüm ama rüya mıydı, halüsinasyon muydu orasını tam anlayamadım… Böyle ekranın diğer tarafından güle-ağlaya benimle konuşuyordu… Gelecekmiş Eylül’de, tam 1 aylık olmuş olurum, keyifle vakit geçiririz beraberce… Sabırsızlanıyorum…!😉

One response to “Tam 10 Gün Oldu!

Leave a Reply

