Dış Dünyada İlk Günüm

Tarih: 13 Ağustos 2011, Yer: Hamamatsu

Bugün dış dünyadaki ilk günüm…! Gece yarısından beri dış dünyanın koşturmacasına ayak uydurmaya çalışorum… Neler yaptım neler…!

Herhalde 10 kere falan hapşırdım.

Eh 4-5 kere süt içtim.

İçince çişim de geldi, kakam da onları da yaptım…

Babamla biraz konuştuk…

Annemle ortalıkta dolaştık.

Sonra bol bol poz verdim uyuma numarası yaparak…

Aslında uyudum galiba uzun uzun çok birşey hatırlamıyorum bugüne dair.

Biiiir sürü telefon ve mesaj geldi beni tebrik eden… Hepsine ayrı ayrı teşekkür edicem, biraz şu uyku sorununu çözeyim!

One response to “Dış Dünyada İlk Günüm

  1. Yokohama’dan Taha Amcan ve Natsuko Teyzen merhabalar diler Derincim🙂 Seninle tanışmak icin can atıyoruz inan.

    Ve tabiki… Doğumgünün kutlu olsun🙂

Leave a Reply

