Peşinen Söylüyorum. Yoldayım, Geliyorum!

Tarih: 11 Ağustos 2011 Yer: Hamamatsu

Uzun zamandır hem anneme hem babama “daha çok ilgilenin benimle, şu küçücük mekanda azıcık rahat ettirin” demekten dilimde tüy bitti. Hadi annem yine şımartıyor arada, elinden geleni de yapıyor, hiç değilse her zaman yanımda. Arada sırada konuşuyoruz falan ama, o babam yok mu, yine çok kızdım ona!

Neymiş çalışıyormuş. Neymiş daha sonra izin alıp, daha çok zaman ayıracakmış da ondan şu anda bizimle hirlikte değilmiş… Benden çok Japon oldu, işkolik işte! Alır izinlerini gelecekteki 10-15 yılda uzun uzun(!) iki bilemedin üç gün!

Yine de hakkını vereyim arada telefonla konuşuyoruz ama olmuyor işte, yetmiyor… Hani aslında yetecek ama kaç aydır bir türkü tutturmuş gidiyor… “Minik Kurbağa, minik kurbağa”, gına geldi ya! Başka şarkı da bilmiyor herhalde… Hani söylerken hırpalıyorum kendimi, böyle içeride daral geliyor, tekmeliyorum, çırpınıyorum, derdimi anlatmaya çalışıyorum ama belli ki anlaşılmıyor… Daha bu yaşımda psikopata bağlıycam…! Daha fazla dayanamıyorum bu işkenceye, iyisi mi çıkıp kurtulayım şu eziyetten…

Sizdiniz bana içeride Minik Kurbağa işkencesi yapan… Artık sıra bende, uykusuz kalmak neymiş görürsünüz siz!!!

Geliyorum işte bugün yarın, hazır olun!

One response to “Peşinen Söylüyorum. Yoldayım, Geliyorum!

  1. ahh guzeller guzeli, Derin yahu, ne guzel ne ilginc bi his senin buyuyusunu uzaktan uzaga, tebessumlerle iyi dileklerle bizler de izliyoruz .)
    ben henuz seninle yeni tanistim bu sayfalardan, ama ne kadar guzel ve mutlu bir cocuk olacagin, dunya tatlisi bir insan olacagin simdiden o kadar belli ki fotograflardaki guluslerinden pozlarindan .)

    god save .)

Leave a Reply

