Düğün Dernek!!!

Tarih: 21 Mart 2011 Yer:  Hamamatsu

Selam millet!

Bugün epey koşuşturmalı bir günün ardından yorgun argın sesleniyorum sizlere… Yine Hamamatsu’dayız… Dünden  beri bir koşturmaca sormayın gitsin! Annemle babamın düğünü vardı bugün Hamamatsu’da. Dün akşam babaannem, büyük amcam ve yengem Türkiye’den geldiler ve anneannem, dedem ile teyzelerimle çok sıcak bir aile yemeği yedik… Aslında yemekte Çağatay amca ile Ülkü abla da vardı unutmayayım onları, küsmesinler sonra… Sanıyorum dünkü akşam yemeği ile artık herkes birbirine iyice ısındı. Hatta aralarından su sızmıyor… Özellikle babaannemle anneannem çok sıkı fıkılar…

Neyse konumuz bu değil, dağıtmayalım… Ne diyordum.

Bizimkilerin bugün düğün yemeği ya da partisi vardı… Hava da, yer de, yemekler de çok güzeldi! Herkes depremin hemen sonrası olmasına rağmen yüzü gülerek partiden ayrıldı, ya da en azından ben öyle hissettim… İyisi mi benim içeriden hissettiklerimi bir de sizler görün… Fotoğraflar burada…!

One response to “Düğün Dernek!!!

  1. Beklenen fotoğraflar, valla oradaki sıcaklık ve mutluluk buraya kadar geldi Semi-san, çook güzel ve samimi bir düğün olmuş. Üçünüzü de tebrik ediyor ve sıkı sıkı kucaklıyorum!!!!

Leave a Reply

