Hamamatsu diye bir yer…

Tarih: 2 Şubat 2011, Yer: Hamamatsu

Bu haftasonu annem beni ikinci kez Hamamatsu’ya getirdi… Daha önce yılbaşından sonra gelmiştşk galiba ama kimse bana bişey söylememişti o zaman… O yüzden bu ilk gelişim sanki! Ya da en azından ben öyle hissediyorum.

Bugün kocaman ve kalabalık bir yerde çok uzun süre bekledik… Çok sıkıldım etraftaki gürültü patırtıdan…  Annemle anneannem konuşurken duydum, sanırım hastaneye gelmişiz! Acaba anneme bişey mi oldu? Hayır benim keyfim yerinde de ondan merak ettim, aniden neden hastaneye geldik acaba?

Neyse beklerken annem hem kendinden hem de benden bahsetti anneanneme bol bol… Çok acıkıyorum ya, çok yediğini söyledi… Biraz da kilo aldığını! E alıcam tabii, yiyip kocaman olcam işte!

Aaa, bu arada buraya niye geldiğimizi yeni anladım!! Buradaki doktor beni görmek istemiş, onun için gelmişiz! Demek ki ünüm buralara kadar gelmiş… Zaten annem de burda doğmuş onun için bizi herkesler tanıyo yaaa..!

Hem ünlüyüm hem de artık deneyimli bir foto modelim. Fotoğrafımı çekerse rahat rahat sosyetik pozlarımdan veririm… Ama ya çekmezse? Yok olmaz öyle şey annem çektirir eminim.

Az önce yanlış duymadıysam burdaki doktorla annem burada doğmama karar verdiler…! Ne zamanmış ağustos diye bir şey dediler acaba ağustos nasıl bir ay? Sıcak olursa iyi olur, soğuktan hoşlanmıyorum! Annemin başı ağrıyo hep soğuk olunca… Benim de canım sıkılıyo!

Artık kocaman oldum! Geçen seferden beri güçlendim de… Hahayt herkes çok şaşıracak… Babam bugün işte olduğu için gelemedi ona fotoğrafımı göndereyim en iyisi… Bir de el sallayım! Artık bu işi biliyorum ben yaaa!

3 responses to “Hamamatsu diye bir yer…

  1. Semihcim, hayat ne garip vapurlar felan…Ates’e bir oyun arkadasi geliyormus, hem de mukemmel bir ismi varmis, hatta Ates’in ismi neredeyse Derin olacakmis…Cok cok tebrikler, Allah anali babali buyutsun. Esine tebriklerimi ilet, ve sadece 24 saatlik bir sikinti cekecegini, sonrasinin cennet oldugunu soyle…o anlar:)

  2. Pingback: Yarım Yamalak Yaşlandım! | Derin'in Dünyası

Leave a Reply

