İlk Poz…!

Tarih: 05 Şubat 2011, Yer: Tokyo

Bugünlerde keyfim gıcır… Oh dışarısı soğukmuş, kışmış hiiç umrumda değil! Annem çok üşüyo ama bana hiç dışardan soğuk gelmiyor… Arada tersine çok sıcak bile oluyor, neden anlamadım daha… Eskiden udon ve mandalina dışında bir şey yemek istemiyordum; ama şimdi yemeden duramıyorum… Hele tuzlu birşeyler, senbei falan yiyemeyince uyuz oluyorum… Bu tuz konusunda sanırım babama çekmişim… Annem arada et de yemeye başladı sanırım. Zaman zaman değişik bir tad alıyorum. Tam da çözmüş değilim henüz ne yediği konusunu… Ama tadı güzel itiraf etmeliyim!

Eh keyfim yerinde olunca, durmadan da yiyince gıkım çıkmıyor. Yatıp duruyorum, arada iki, üç hareket yine yatış! Pek gıkım da çıkmayınca bizimkiler epey endişelendişler! O yüzden bugün yine doktora gittik!

Sanırım bu kez fotoğraf çekilirken poz verme şansım olacak! Zaten çoktan alıştım bu git-gellere! Hem merak da ediyorum ne kadar büyüdüm acaba! Acaba poz verecek kadar oldum mu?

Aa, bu sefer doktor fotoğraf çekeceğini haber verdi… Hem bu sefer babamı da içerde bekliyordu! Kendimi göstermek, poz vermek için çok uğraştım, dönüp durdum! Babam şaşkınlıktan bayılacaktı, kocaman olmuşum! Tam 57.6 mm! Doktor da bu kadar büyüyünce güzelce fotoğraflarımı çekti bu sefer! Türlü türlü pozlarımı verdim… Galiba büyüyünce foto-model olmaya karar verdim…

3 responses to “İlk Poz…!

  1. Ama o insan resmen, insan var orda?
    O degil de bacaklari olcuye katmamislar sanki, bastan popoya kadar olculmus?

    Yerim bi de onu ben, ciksin bi cekik cekik gozlu; isiririm!

  2. Bugun biz de sans eseri tanistik Derincikle.
    Masallah kocaman olmus :)) Gorustugumuzde hissettirmedi bize varligini ama yakaldik mi kacari yok opup koklayacagiz bol bol🙂
    Seda halasi, Yuki amcasindan kucak dolusu sevgiler😀

Leave a Reply

