İlk Fotoğraf

Tarih: 4 Ocak 2011 Yer: Tokyo

Bugün ilk kez doktor denen kişiyle tanıştım…

Türkiye’den döner dönmez annem ve babamla doktora geldik. Çok bozulmuştum bir kere daha test yapacaklarına aslında… Neyse, burada ultrason mu eko mu anlamadığım bir sürü kelimeyle annemin karnını inceledi doktor… Ben de sessizce bekledim. Beklerken galiba çok heyecanlanmışım kalbim çok hızlı attı! Bu arada doktor 11 mm olduğumu ve yanlış anlamadıysam 7 haftalık olduğumu söyledi… Ben niye bu 7 haftayı hatırlamıyorum? Çok uyudum her halde…

Bu arada doktor da fotoğraf çekerken haber verir sanmıştım ama hiç haber vermeden çekmiş bile! Çok kızdım!

Annem kalp atışlarımı ve ilk fotoğrafımı görünce çok ağladı… Korkup, poz veremedim diye üzülmüş olmalı… Neyse bir sonraki sefer hem biraz daha büyürüm, hem de poz veririm!

Babam dışarıda bekledi bütün bunlar olurken… O yüzden ona küstüm!

Leave a Reply

