Yarım Yamalak Yaşlandım!

Yer: Hamamatsu – Tarih: 13 Şubat 2011

Bugün dünyaya gelişimin tam 6. ayı da doldu. Hayat ne kadar hızlı akıp gidiyor. Daha içeriden bilgiler geçerken, geçen sene bugünlerde henüz 100 günlük, 69 mm’lik bir tıfıldım. Şimdi 69 cm’den uzun boyumla ortalıkta arz-ı endam ediyorum.

Bu yarım yamalak yaş günü olayını ben pek farketmemiştim ama anneannem ve annem dün bir anda, aynı 40 günlükken babaannem de burada olduğu zamanki gibi, fotoğraf çektirmeye apar topar alıp getirdiler beni stüdyoya! Bu gidişle doğuştan mankenlik – foto modellik tecrübemi özgeçmişime eklemem gerekecek. Bu sefer de çevir çevir bir sürü kıyafet denedim ama en çok yeşil olan hoşuma gitti. Bu kıyafetle, Erichan’ın söylediğine göre, Peter Pan’ın perisi Tinker Bell olmuşum… Acaba Peter Pan kim? Evet ya Peter Pan kim?

 

One response to “Yarım Yamalak Yaşlandım!

  1. Maşallah, ne kadar tatlı bir bebek.
    Tarihe baktım da Şubat 2011, benim kızım da 11 Şubat 2011 doğumlu, aralarında çok az fark var sanırım.
    Benim kızımın adı da Ceylin. CEylin ve Derin iki minik melek :)
    Blgounuzu bugün keşfettim, şimdide sayfaların arasıan dalıyorum :)

Leave a Reply

