İlk Sevgililer Günüm

Yer: Hamamatsu – Tarih: 14 Şubat 2011

Bugünlerde kutlamadan kutlamaya koşturuyoruz sanırım. Daha geçen ay yılbaşıydı, anneannemin yaşgünüydü, oydu buydu derken, daha üstünden 2 hafta geçmedi al sana yeni bir kutlama daha! Bu seferki Sevgililer Günü’ymüş. Benim için bu çok keyifli bir gün! Herkesi çok seviyorum, herkes de beni çok seviyor! Üstelik bir sürü de hediye alıp veriyoruz. Ortalık cıvıl cıvıl! Beğendim bu günü!

Bir miktar Japon olduğum için babama ve dedeme çikolata almam gerekiyordu. Ama ben herkesi düşünüp, babama, dedeme, anneme, hepsine aldım. Babaanneminkini de gelince vereceğim, hem de elden! Onun için sürprizi bozmamak lazım, fotoğrafını buraya koymuyorum. Hem azıcık merak etsin! (Gıcıklığımla babama çekmişim!)

Bu arada bir tanecik sevgilim, biricik annem bugün hep benimle birlikteydi. Özel bir gün diyerek, yalnız bırakmadı. Benim ilk aşkım işte!

Bu arada ikinci aşkım, ormanlar kralı canım babam benim, orman hayatına alışmam ve Peter Pan’ın dünyasını keşfetmem için olsa gerek gayet eğlenceli bir oyuncak göndermiş. Bütün öğleden sonra maymuncuk senin, kelebekcik benim oynayıp durdum. Galiba babamı da çok seviyorum! Onun için annemle bugün kart yazduk. Öpücüklerimi gönderdim. Uzakta da olsa ulaşsın yanaklarına diye…

“Çok sevgili Babacığım, Semihchan,

Her zaman ama her zaman bana ve anneme karşı gösterdiğin sevgin ve şefkatin için çok teşekkürler. Hep babamın sıcaklığını içimde hissederek yaşamak istiyorum.

Bahar gelip, Tokyo’da beraberce, mutlulukluk içinde yaşamayı sabırsızlıkla bekliyoruz.”

Sevgi, sevgi, sevgi!

Derin ve Yuka

14 Şubat 2012

Leave a Reply

