Bu Ne Kalabalık!

Yer: İse- Tarih: 2 Ocak 2012

Dün dedem yeni yaşını kutlamış olmama çok sevinmiş olacak ki, gece yarısı, belki de sabah erkenden tam zamanını kestiremiyorum uyuyordum yine, hepimizi toplayıp, bir kocaman arabaya bindirip İse’ye getirdi! 2012 ne kadar da hızlı geçiyor, Bu seneye ayak uyduramaz oldum!

İse eski evlerin olduğu, koskocaman ve yemyeşil ağaçların sıralandığı bir yer. Her yerde tapınak var! Bir de ben bu kadar insanı ilk kez bir arada görüyorum…! Sanırım dünyadaki herkes burada! Bu ne kalabalık anlamadım! Ama neyse ki babam her zamanki gibi kucağında gezdiriyor beni sürekli. Bu kalabalıkta kaybolmak işten değil çünkü… Meğer bu kadar insan “yeni yılın ilk dileği” için burada toplanmış… İnsanlar ne diliyor acaba? Ben de dilekte bulunsa mıydım hazır gelmişken? İyisi mi ben babaannemin gelmesini dileyeyim… Özledim ne zamandır görüşemedik hem!

 

Leave a Reply

